Présentation /correction
Cours gratuits > Forum > Forum anglais: Questions sur l'anglais || En basMessage de callmedaddy posté le 16-09-2012 à 18:39:21 (S | E | F)
Bonjour,
Voilà un sujet de présentation que je dois faire.Je suis mauvais en anglais,et si vous pouviez me corriger, ça m'aiderait grandement.
Merci pour votre aide.

Hello
I m Nicolas, i m twenty-three, i've one litlle sister, two little half sisters and two little half brothers.
I practice kite-surfing, but i broke my foot during a session. this sport is very attractive but dangerous.
More late, i would become engineer, because it a great job and for get lot of monney.
For me travel is so great, for know other culture, and meet people. i went to london, venice, spain at port aventura, paris, belgium, algeria and that all i think.
London is an awesome city, young people want make party evrytime, and museum are really interesting, i visited natural history museum, victoria and albert museum, i saw picadily circus and queen marry garden. it was very nice and beautifull.
i m sociable, a hard worker and and authoritarian, i like discuss for exchanging our opinions and debates.
If i must change anything in my last five years that was my broken foot, i lost 4 months, and it was so hard to catch up a good level for my study.
the people say about me that i m perfect, so awesome, i m the best friend forever and mainly humble.
ok thank you for listen me i know that it was easy to listen a man like me.
-------------------
Modifié par lucile83 le 16-09-2012 21:17
Réponse: Présentation /correction de komiks, postée le 16-09-2012 à 19:01:49 (S | E)
Hello,
Je vais essayer de corriger les erreurs qui sont à ma portée. Si j'en oublie, d'autres membres vous corrigeront.
Votre texte comporte beaucoup de fautes. Il n'y a quasiment aucune majuscule.
Bon courage pour la correction.
Je remercie d'avance les membres qui corrigeront les erreurs restantes (il y en a sûrement)
I m

I practice kite-surfing, but i

More late

For me travel is so great mal dit : "I love travelling" est mieux, for

London is an awesome city, young people want

i m

If i

Réponse: Présentation /correction de lucile83, postée le 16-09-2012 à 21:27:34 (S | E)
Hello,
Quand vous aurez écrit votre texte avec les majuscules nécessaires, il sera alors possible de poursuivre la correction.
Cours gratuits > Forum > Forum anglais: Questions sur l'anglais